Втора средба од обуката за Проектен Менаџмент - САБА Битола (Second meeting of the training Project Management SABA Bitola)

Центарот за локални иницијативи Битола во соработка со Средношколската Академија за Бизнис Администрација САБА Битола ја одржа втората средба од обуката за Проектен Менаџмент на 5-ти Март во просториите на САБА Битола.

На оваа средба се опфатија темите за развој и планирање на еден проект; планирањето е значајна функација во рамките на проектниот менаџмент затоа што статистиките покажуваат дека често проектите не успеваат поради прескокнување или немањето темелен пристап кон планирањето.

На почетокот од обуката се проследија две видеа од он-лајн курсот Проектен Менаџмент во рамките на платформата: Udemy. Потоа се премина кон практични примери и вежби како се формулираат цели на проект според SMART методологијата. Наредно се презентираше како се развива логичка рамка на проект преку анализа на конкретен проблем и како се преточува таа анализа во цели, под-цели и резултати на проектот.

На последната-трета средба, тимот на ЦЛИ преку нови практични вежби ќе презентира како се креира проектен план и како се имплементира проект.



The second meeting of the training Project Management SABA Bitola

Center for Local Initiatives, in cooperation with the High School Academy of Business Administration SABA Bitola on 5th of March 2015 held its second meeting of the training Project Management at the premises of SABA Bitola.

This meeting covered the topics of development and planning of a project; why the phase planning is important within the project management-because statistics show that often projects fail because the planning process is skipped or it is poorly elaborated.

At the beginning of the training, the participants watched two videos from the online course Project Management within the platform: Udemy. Then followed practical examples and exercises such as: formulating project objectives according to SMART methodology. Next, it was presented how to develop a logical framework of the project by analyzing the specific problem and how it could be “translated” into an analysis of the project's goals, objectives, and results.